Estas ferramentas amosanse como moi práticas para as PeMEs e as ONG's para transmitir suas imaxes de marca e seus productos ou servizos, calisqueira que sexan.
Con este taller, pretendo facer unha aproximación as Redes Sociais, as ferramentas asociadas e a sua utilidade a hora de amosar as mensaxes que as marcas necesitan para manterse. En definitiva: ¡Vender!
Obxectivos do Taller.
A Comunicación.
¿Qué Comunicamos?: O obxecto Social.Chaves para crear unha estratexia de comunicación.
A Internet.
Os servizos da Internet.. ¿Son gratis?.32 razóns para ter túa marca/negocio na Internet. Marzo/15
Observatorios de Redes Sociales
Blogging:
¿Que é un blogue?.A importancia dos Blogues: O Blogue é a Patria, as Redes Sociais as Embaixadas.
¿Pode o comerciolocal gañar diñeiro con un blogue?.
Ferramentas para crear e xestionar Blogues.
¿ Cómo facer que teu blogue apareza en GOOGLE ?.
Principais CMS's en profundidade.
Blogger.Tumblr.
Word Press. (Guía básica en español)
Word Press. (Galego)
Redes Sociais:
Redes Sociais Vs Comunidades virtuais.Principais elementos das Comunidades Virtuais.
4 Errores que non debes cometer nas túas Redes Sociais.
As Redes Sociais Computacionais.
Aspectos Legais:
Características xurídicas das Redes Sociais.Pequeno comercio e Lei de Defensa dos dereitos da Consumidora.
Redes Sociais e dereitos da autora.
Ferramentas para autoavaliación do comprimento da LOPD.
Aspectos comerciais:
A Privacidade nas Redes Sociais.
25 Razóns polas que CALQUEIRA negocio debe ter súa marca nas Redes Sociais.
RR. SS e #PequenoComercio. 11 Razóns polas que debes estar.
Manexo das Redes Sociais no #PequenoComercio.
As Redes Sociais: A comunicación ó alcance de todas.ABC da Estratexia nos Medios Sociais.
A xestión da Reputación en liña (e analise de tendencias).
Tipos de Redes Sociais:
Redes Sociais Nómadas: (Redes con Xeolocalización)
Google Places.Menxasería Instantantanea: Comunicación mobil para o #PequenoComercio.
Solomo. O Marketing Mix Social, Local e Móbil.
Yelp.
Redes Sociais Xenéricas:
Facebook: Perfiles, Páxinas e Ferramentas para o #PequenoComercio. (Básico)
- O Plano Persoal
Ferramentas para analise de perfis persoais. (Placebook, Wolfram Alpha)
Os grupos no Facebook.
- O Plano Profesional.
Publicando contidos na Facebook Fan Page.
Trucos para aumentar os likes á túa Fan Page.
Ferramentas para Concursos/Promocións Fan Page.
Ferramentas para poñer unha tenda na tua Fan Page.
Creación e xestión de eventos no Facebook.
As estatísticas das FanPage. O Comportamento das usuarias.
Un formulario de Contacto na túa Fan Page.
Fotografías no Face. Un recurso desaproveitado.
- Cómo convertir.
- Outros:
Twitter. (Iniciación)
Redes Sociais Temáticas:
Fotografía:
Pinterest..- ¿Cómo atraer mais clientas cos teus Pins?.
Social Media por SECTORES.
Hoteis/Aloxamentos:
Chaves para usar as Redes Sociasi no teu Hotel.Facebook Básico para Hoteis e Aloxamentos Rurais.
Inmobiliaria:
Inmobiliarios 2.0 . Rede Social de Profesionais Inmobiliarios.Uso de Qr en Empresas Inmobiliarias.
Peixerías.
"La Pescadería de Mi Barrio". A imaxe e as Redes Sociais ó servizo do #comerciolocal.
Perruquerías e centros de Beleza.
Guía Básica de Marketing en liña para perruquerías e centros de beleza.¡Exemplos concretos e ferramentas de Redes Sociais aplicadas:
Como poñer teu negocio en Google.Ferramentas básicas de Xeolocalización. (Fai que te atopen)
Exercicio de Exame: Guía de Marketing en liña para reactivación de unha zoa rural.
Marketing en liña Básico para Artistas Plásticos.
Uso dos Códigos QR para ventas no #pequenocomercio.
Aprendermos Redes Sociais, por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported Manuel Freiría en G+
Ningún comentario :
Publicar un comentario