¿Que comunicamos?: O obxecto social.
Dentro de cada entorno, comunicamonos arredor daquel tema que é común entre nos. O obxecto social.
Denominamoslle así os elementos de interés común. (o precio do peixe, o partido de fútbol, o estado das estradas, o precio do café, ventas de hoxe, normativas de recente aprobación que afectan ó noso
ámeto, frio no taller, as notas dos rapaces, a xeada e os repolos ....)
Dentro de cada un dos nosos grupos existe cando menos un elemento común que é o que nos pon en contacto, e dentro de cada entorno nosas mensaxes están directamente relacionados con el.
O "Obxecto Social", é, en definitiva, a razón pola que duas persoas están a falar entre elas. As humanas somos animais sociais, gustanos estar con outras, socializar, pero compre que previamente exista unha razón para que a comunicación xurda.
Según a idea do obxecto social, o que se ten que tomar en consideración aquela que desexe usar internet para promocionar sua marca non son as seguidoras, nin os likes, senon o Obxecto Social: O motivo polo que a xente comparte seus contidos.
O "Obxecto Social", é, en definitiva, a razón pola que duas persoas están a falar entre elas. As humanas somos animais sociais, gustanos estar con outras, socializar, pero compre que previamente exista unha razón para que a comunicación xurda.
Según a idea do obxecto social, o que se ten que tomar en consideración aquela que desexe usar internet para promocionar sua marca non son as seguidoras, nin os likes, senon o Obxecto Social: O motivo polo que a xente comparte seus contidos.
Unha vez que teñamos claro cal é o noso obxecto social ( Non é o mesmo que un obxecto económico), buscaremos cales son as canles mais adecuadas para poñernos en contacto con él.
Percuraremos foros, sectores, redes verticais, grupos ... todos aqueles lugares onde se compartan os nosos intereses, poidamos plantexar as nosas dúbidas e dar resposta as de outras ....
O noso obxectivo, será convertirnos en referentes, e que polo tanto, prestese atención a aquelo que temos que decir.
Esta vai ser a diferencia entre o éxito ou o fracaso da nosa misión social, sexa como proveedores de servizos sociais, ou de productos físicos.
Esta vai ser a diferencia entre o éxito ou o fracaso da nosa misión social, sexa como proveedores de servizos sociais, ou de productos físicos.
Neste taller imos facer todo isto pero dende as diversas plataformas que se nos ofrecen na Internet.
Unha boa ferramenta para iniciar nosas buscas, pode ser o FaceBook, que ainda que heteroxenea, é (hoxe) a Rede Social mais extendida , con uns 1.400.000.000 de usuarias rexistradas, e mais de 800.000.000 millóns de usuarias activas.
Para elo empregaremos o cadro de busca de Facebook usando verbas relacionadas co tema do noso interese. (No caso da imaxe, motociclismo, motos .. ou sendo mais específicos, de querer, buscando unha marca, un circuito, o corredor favorito, os contactos institucionais, as academias ...)
(Sintete libre para facer á busca nas túas redes preferidas, e si podes, comentarnos tamén túa experiencia)
(Sintete libre para facer á busca nas túas redes preferidas, e si podes, comentarnos tamén túa experiencia)
Como exercicio práctico para este post, pedimosche que busques páxinas e grupos relacionados cos teus intereses, vexas como funcionan, cales son as usuarias mais activas, cal é o estilo das mensaxes e que nos contes cal é a tua experiencia con eles, que crees que lles poderías aportar e cales che pareceron mais interesantes e por qué.
Podes comentarnos tua experiencia no espacio dos comentarios do post, ou ben transmitirnola na aula virtual no FB "Aprendermos"., ou no grupo "Aprendermos" do Linkedin.
¿Cal é teu obxecto social como Marca ou como Persoa? ¿Atopas sitios onde compartir "teu tema" nas redes informáticas? ¿Qué terminales usas para conectarte? ¿Cales das terminais resultanche mais cómodas?
Voltar ó Indice.
¿Qué comunicamos?: O Obxecto Social; por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported Manuel Freiría en G+
Ferramentas usadas para crear este taller: Blogger, Linux Ubuntu, MiriadaX, Mozilla Firefox, Gimp, Inkscape, Google Forms, Google Groups, Google Spreadsheet, Linkwhithin, Facebook Apps, Google Mail, Pinterest, WordPress.
Webgrafía:Marketing directo: Si un anuncio no es ante todo un “objeto social”, es una pérdida de dinero.
Ningún comentario :
Publicar un comentario