mércores, 25 de marzo de 2015

4 erros que túa empresa non debe cometer nas Redes Sociais

errores redes socialesA proxección que as Redes Sociais danlle ás empresas é indiscutible, pero ainda que equipos enteiros de Marketing centraran seus esforzos nos Medios Sociais en Liña, non sempre o resultado é positivo. Moitos erros continuan sendo cometidos pola visión do márketing tradicional (outbound marketing), que prioriza a comunicación unilateral e o xogo de empuxar productos para un público que non é doado de acadar xa que cada vez está mais informado e é mais esixente.


Permanece atenta pois ós erros que poden ocurrir na comunicación nas Redes Sociais.


Usar a comunicación unilateral.


O obxectivo das Redes Sociais é, e sempre foi, acadar relacións.
Para que as relacións existan é necesario que haxa duas partes (- emisora e receptora / empresa-clienta ... -)
Utilizar imaxes dos propios productos, facer marketing exclusivamente da túa empresa  e non aportar valor á clienta non afortala ás relacións, xa que non hai mais que unha persoa falando: vostede.
Si este é seu caso, detente inmediatamente.
Para ter exito nas Redes Sociais compre fomentar o diálogo, instigar ó seu público a comunicarse coa súa marc a, a falar sobre percepcións de producto e mercado, e tamén de desexos da clientela e súas expectativas.

Finxir que as críticas non son contigo 


É normal que as críticas xurdan nas Redes Sociais, e o feito de non respostalas pode trocarse nun problema ainda maior.
Cando atopes unha crítica do teu producto, marca ou servizo, non teñas medo. Respòstalle á reclamante e resolvelle o problema.
Deste xeito demostras estar atenta a todo o que se fala da túa marca nas Redes Sociais, e tamén amosas achegamento e compromiso coas túas clientas.

Non utilizar a túa marca


Si normalmente fas posts nas Redes Sociais e non mencionas túa marca, estás cometendo un grave erro.
Cando as persoas partillan teu post por se de interese, vai sin referencia, e perdes unha oportunidade de darlle maior visibilidade ó teu negocio.
Cando postees algo, inclue teu logotipo, menciona túa marca ou facilita que as persoas poñanse en contacto contigo.

Postear contidos longos

As Redes Socias funcionan ben cando existe axilidade na comunicación e, por esa razón os textos longos deben ser evitados. Existe unha creencia xeral de que os posts con mellor aceptación rondan os 100 caracteres e non teñen mais de dous hastags (#)

Se vostede está comentendo algún destes erros, tranquilizate. Aproveita estes apuntes e  troca a maneira de interactuar nas Redes Sociais.
Pronto aparecerán os resultados.



Voltar ó Indice.
Licencia Creative Commons  


...,  por Manuel Freiría atopase baixo unha Licenza Creative Commons Atribución-CompartirIgual 3.0 Unported  Manuel Freiría en G+ 

Ningún comentario :

Publicar un comentario